Nová verze RESTU Elektronické Rezervační Knihy – co Vám přináší?

V RESTU neustále pracujeme na na zlepšení našeho rezervačního procesu, abychom Vám ještě více zjednodušili život a provoz restaurace. Od 30. dubna (nebo i dříve, záleží, jak se domluvíte se svým Restu partner manažerem) se tudíž můžete těšit na upravenou verzi (“BETA”) naší – Vaší elektronické knihy: přehlednější, efektivnější a s novými užitečnými funkcemi.

Hlavní lišta

  • v hlavní liště nahoře jsme ubrali tlačítka, aby byla přehlednější – zůstávají tak jen nejpoužívanější „Nyní“, „Dnes“, „Zítra“ a „Pozítří“. Pro jiné dny si pak volíte přímo konkrétní datum v kalendáři. 

1

Záložky v hlavním okně

  • nižší počet záložek: pro větší přehlednost a snadnost obsluhy jsme sloučili tři záložky zobrazující rezervace v různé fázi do jedné, takže nově vidíte pouze ‘Přehled rezervací’ a záložky jednotlivých místností vaší restaurace
  • záložka ‘Přehled rezervací’ nově obsahuje tři tlačítka  ‘NADCHÁZEJÍCÍ’, ‘VŠECHNY’ a ‘K USAZENÍ’, které umožňují  přímo v přehledu rezervací zobrazit jen určitý typ rezervací dle toho, v jakém stavu se rezervace nachází
  • filtr Nadcházející je nastaven jako výchozí a obsahuje rezervace na aktuální den, které ještě nezačaly, tj. hosté do restaurace teprve přijdou. Mohou zde však být i rezervace již probíhající nebo ukončené, u kterých obsluha po příchodu hostů neoznačila rezervaci stavem ‘dorazili’. V takovém případě rezervace budou v listu zobrazeny až do následujícího dne, kdy se přesunou do archívu a budou automaticky považované jako platné, tj. hosté dorazili.
  • Všechny = nadcházející, sedící i ukončené rezervace
  • K usazení = nové rezervace bez přiřazeného stolu, včetně rezervací, které je třeba potvrdit

2

 

Přehled rezervací

  • nově zobrazujeme výpis všech rezervací na jedné záložce – snažší práce s rezervacemi
  • zjednodušili jsme tlačítka pro označení stavu rezervace, aby byl výpis přehlednější:

první tlačítko se mění v závislosti na fázi rezervace a umožňuje obsluze změnit stav rezervace

  • Vybrat stůl - označuje rezervaci, která ještě nemá přiřazený stůl; klik/tap na tlačítko otevře editaci rezervace a umožní usadit rezervaci ke konkrétnímu stolu
  • Dorazili - je aktivní u nadcházejícíh rezervací; poté, co hosté přijdou do restaurace, označí obsluha pomocí tohoto tlačítka, že hosté dorazili a potvrdí tak, že rezervace proběhla
  • Uvolnit stůl  – je aktivní u probíhající rezervací; obsluha použije v případě, že hosté uvolní stůl před plánovaným koncem rezervace 7

druhé tlačítko Více obsahuje ostatní možnosti:

  • Nedorazili – hosté nepřišli do restaurace, bez omluvy
  • Storno – hosté nebo restaurace zrušila rezervaci a vzájemně se informovali
  • Poznámka - komentář k rezervaci či konkrétnímu hostovi
  • Přidat Slevomat voucher - umožní restauraci označit, že hosté uplatňují Slevomat voucher

3

Časová osa úplně vlevo na straně okna nově obsahuje:

  • možnost zobrazit osu po půl hodinách
  • informace o aktuální obsazenosti ve formátu ‘počet obsazených míst / +počet nově příchozí’, přičemž
    • počet obsazených míst (číslo před lomítkem) uvádí celkový počet lidí, kteří v daném čase v restauraci sedí
    • počet nově příchozích (číslo s + za lomítkem) je podmnožinou počtu obsazených míst a uvádí počet hostů, kteří nově dorazili v danou hodinu
    • (např. na obrázku níže jsou v 11.00 v restauraci celkem 3 hosté: 2, kteří v tu hodinu dorazili, a 1, který dorazil již předtím v 10.30)4b

 

Nové možnosti v nastavení

    • přepočet procentního limitu pro automatické potvrzení na počet židlí – jasnější údaj pro Vás
    • maximální počet hostů pro okamžité potvrzení pro online rezervace: praktické pro skupinové rezervace, pokud nechcete automaticky přijímat skupiny o více než např. 10 lidech
    • maximální počet osob na jednu rezervaci - pokud například vůbec nechcete automaticky přijímat větší skupiny – ve Vašem rezervačním formuláři se pak omezí horní hranice
  • limitující čas, který povoluje vytvořit rezervaci – minimální čas do rezervace, tj. s jakým předstihem je hostům umožněno zadat elektronickou rezervaci 5
  • umožnit práci s rezervacemi bez usazení ke stolu – pokud usazujete rezervace ke konkrétním stolům vždy až v den, kdy mají proběhnout, můžete si je do erka zadat bez přiřazení ke stolu a vrátit se k nim a usadit je později. Tato funkce nijak nenarušuje systém kontroly volného místa pro online rezervace (tj. nehrozí přeplnění nastavené kapacity)
  • nastavení standardní doby návštěvy dle času rezervace – usnadňuje obsluze zadání rezervace do ERK tím, že automaticky nastavuje délku rezervace v závislosti na čase, na který je rezervace vytvářena (např. 1 hodina pro obědy, 2 pro večeře) 8

Další novinky

  • spustili jsme napojení ERKa na oblíbený pokladní systém Septim, které ušetří čas Vaší obsluze při usazování i uzavírání rezervací a do budoucna nabídne spoustu užitečných, život zjednodušujících funkcí i Vám, majiteli nebo provoznímu. Používáte tyto pokladny ve své restauraci, rádi byste je s námi propojili a chcete se dozvědět víc? Zavolejte nebo pošlete email svému partner manažerovi  – kontakt najdete ve svém administračním rozhraní na pro.restu.cz.
|